NUFFNAN

BAJU UTK ORG KITE

KLIK PADA GAMBAR UNTUK IMEJ YANG LEBIH JELAS





HUBUNGI MYTEE(NAN)-012 2392502 UTK SEBARANG PERTANYAAN LANJUT @ EMAIL KE kur_n1a@yahoo.com
















Design tshirt yang menyerlahkan gaya anda. Dengan ayat2 yang sempoi dan bersahaja. Email kami utk sebarang pertanyaan
nan-0122392502

Cara Pembayaran
NO AKAUN:

162508033760


WANG POS

Alamatkan ke
pada :

Kurnia b mohd saat

Lot 616 jln 10/2, Kampung Laksamana,

68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan






























































































































































25 comments:

Adam said...

lagi bagus jika kamu buat bisnes ni OPEN.. maksud saya biarkan bakal pembeli kamu nyatakan ape kemahuan mereka... contohnya seperti saya sendiri, saya inginkan baju yang bernama DAKJAAT. dapatkah kamu buatkan untuk saya? berapa kosnya? perhantaran macam mane? :)

mytee said...

dakjaat nak wat berapa lai, font dia de tak yg menyerupai design2 dlm mytee wat, hanya nak tulis 'dakjaat' je ke, utk selai saja mytee kira rm40, sbb nak cover block,film sbb design ni hanya utk dakjaat je.. pe2 dakjaat contack mytee

Nine said...

lawa bro..:]]

Adam said...

nga?? it just a suggestion only actually.. but if u ade sample.. boleh jugak .. :D nak tengok dulu.. RM40? wo... thats exspensive dude.. huhu!

kat belakang atas bahu, letak nama DAKJAAT. Di depan dada sebelah kanan letak logo .. logo ape ntah saya pun tak tahu.. logo blog? or... logo ....

ermm . nak sehelai jer... hehehehe! kalau nak tengok design saya sendiri ... nak tak?

mytee said...

dakjat.. harga rm40 tu utk yg 1 color print dan 1 side je either depan atau blkg,... rm40 mahal? mytee tak tau la nak ckp sbb lain tmpat 1 block je rm110, tak msk tshirt,design ngan shipping. Tp tq sbb reply hehehe

adaNiff said...

saiz t-shirt camne bro?

JeJai said...

apsal smua hitam? pening la.. hoho

mytee said...

faisal- nti byk sgt color cus lak pening heheh..1st mytee nak pelbagaikan design dlu..

Cahayamylife said...

nak beli gak tapi macam kurang macho lak..hee~
takkan nak bg husband yang ada gmbr butterfly tu.adeh

mytee said...

eh! kan de design yg macho2 mytee design he2...tp klu nak design sendri pun tak pe..mytee leh print kan

Cahayamylife said...

kalau design sendiri, brape lak harganya

mytee said...

klu 1 color mcm design dlm blog mytee..mytee ambk rm30 sekali ngan pos

Mario said...

bagus betul bisnis ko...

mytee said...

bagus mcmana mario he3

khairul farhan said...

mcm mana nak order??sizing range tak letak ke?? mytee kat mana ni base??boleh COD are shah alam??

Thanks

mytee said...

mytee kat selayang baru... shah alam jauh gak tu2 he3, nak wat custom design ek..tak pe email mytee design tu..nyatakan jumlah helai,saiz baju...nti mytee bgtau harga...shipping 2 nti leh bincang kan turun kl ke amacam?

khairul farhan said...

takda2.aku nak beli yang korang design tu je. dah cukup kreatif. lawa design tu.aku suka. tahniah la dapat buat design yang dah bukak mata aku.

aku nak beli 3 helai je. xdatang area shah alam/subang ke??aku sekarang bz sikit. kalau kau ada kerja ke kebetulan datang area sini, bagitahu aku awal2

mytee said...

wat mse terdekat ni mmg ssh skt nak kuar jauh2 de komitmen dgn family he3 , 2 yg ubah stategi wat on line gni, klu pos leh tak..

khairul farhan said...

aku tak kisah...tu yang aku mintak saiz dia punya range..hehe

mytee said...

LEH KASI EMAIL TAK..MYTEE SENT SAIZ

khairul farhan said...

okay..send dekat vandread_36490@yahoo.com

Anonymous said...

I know this website provides quality dependent articles and additional data, is there any other web page which offers these information in quality?


My webpage: シチズン 时针

Anonymous said...

Greetings! Very helpful advice within this article!
It's the little changes that make the most important changes. Many thanks for sharing!

my blog post :: acoustic guitar chord

Anonymous said...

helpful information Besides all the other services that the ASPCA provides, it also offers pet insurance. When unforeseen circumstances happen, it would be difficult for the pet owner to come up with a big amount immediately. Pets are more than just animals that we feed and take care of.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)